onsdag 20 februari 2008

FW: Har du blivit hotad?




From: fytne@hotmail.com
To: maria.schottenius@dn.se
Subject: Har du blivit hotad?
Date: Thu, 21 Feb 2008 01:22:35 +0100

Maria,

 

Jag läser och lyssnar på allt jag kommer över i den pågående kulturdebatten som du Malm och Norberg är involverad i. En så polariserad flerdimensionell och engagerad debatt kan jag inte komma på att jag upplevt tidigare. Dessutom i ett aktuellt stort ämne som handlar om vår civilisation och kulturer. Det bevisar, om inte annat, att Norberg har fel när han talar om den monolitiska idédebatten i Sverige.

 

Hur som helst så undrar jag om alla mäjl du skriver att du fått med invektiv. Vissa skriver i olika diskussioner på nätet att du blivit mordhotad. Har du blivit det? Har du i så fall polisanmäl det? Det är ju rätt allvarligt om morhot riktas mot publicister, det är ju som mordhoten mot Wilks, så frågan är relevant även för oss som inte berörs personligen och därför undrar jag hur det ligger till. Om du nu vill berätta det för en enkel brevskrivare som mig.

 

MVH

Fredrik Y. Törn

Smålänning i Stockholm

0708-69 49 28


Sugen på att bli tokkär? Här finns massor av singlar som känner likadant! MSN Dejting


Den perfekta mixen av nöjesnyheter & livekonserter! MSN Video

Inga kommentarer: