onsdag 20 februari 2008

Besviken

hej Joakim,¨ 

ja det är tråkigt att höra att du tar illa vid dig. Jag hoppas du hittar andra intressantare saker att läsa i tidningen, 

vänl. Maria 

-----------------------------------------------------------------------
Maria Schottenius Kulturchef / Culture Editor/
Dagens Nyheter  SE-  10505 Stockholm
Phone: +46 8 7381200  (Direct ) +46 70 6201120 (Mobile)



Joakim

2008-02-19 20:24

Till
maria.schottenius@dn.se
Kopia
kultur@dn.se
Ärende
Besviken





Hej.
Jag är mycket besviken på din och DN Kulturs hantering av Andreas  
Malms smutskastning av författaren Johan Norberg. Det som verkligen  
fick mig att förlora hoppet om någon som helst förbättring av läget  
var din mycket oförskämda och arroganta text i dagens DN. Varför kan  
du inte bemöta Norberg i sak istället för att ägna dig åt den sortens  
pajkastning? Jag förstår inte varför ni publicerar era e-postadresser  
om det är så här ni behandlar de som faktiskt hör av sig med synpunkter.

Jag vet inte ens om du läser detta och om du gör det avfärdar du väl  
mig bara som "bloggkompis" eller "hejduk" trots att jag inte har någon  
som helst koppling till Johan Norberg. Det är så sorgligt att jag blir  
uppriktigt ledsen över att det får gå till så här. Jag hoppas att det  
inom de närmaste dagarna visar sig att det inte får det. Annars ser  
jag ingen annat alternativ än att säga upp prenumerationen, trots att  
jag i övrigt trivs bra med tidningen.

/Joakim

Inga kommentarer: